ЦА. (Record no. 6886)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 01714nam a22002537i 4500
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field BUT
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20231107115527.0
007 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED FIELD--GENERAL INFORMATION
fixed length control field ta
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 231107s2019 ru |||| |||| 000 | rus||
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 978-5-699-92973-3
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title rus
080 ## - УДК
Universal Decimal Classification number 159.9
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Вандербильт, Том
9 (RLIN) 4735
245 10 - TITLE STATEMENT
Title ЦА.
Remainder of title Как найти свою целевую аудиторию и стать для нее магнитом /
Statement of responsibility, etc. Том Вандербильт
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Москва:
Name of publisher, distributor, etc. Бомбора;
Date of publication, distribution, etc. 2019
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 302 стр.:
Other physical details 524 г.;
Dimensions 241x168x19 мм
490 1# - SERIES STATEMENT
Series statement Top Business Awards
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. В эпоху безграничного выбора среди брендов и китайских аналогов понравиться становится все сложнее. Конкуренты не упустят шанса вырваться вперед и отжать рынок. Том Вандербильт, исследователь человеческого поведения в области маркетинга и психологии, уверен: вкус можно не только предвидеть, но и управлять им. В книге он раскрывает, как определить своего главного покупателя и максимально эффективно презентовать продукт/услугу своей целевой аудитории.<br/>
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Массовый маркетинг
9 (RLIN) 2249
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Социальная психология
9 (RLIN) 1310
830 ## - SERIES ADDED ENTRY--UNIFORM TITLE
Uniform title Top Business Awards
9 (RLIN) 1314
909 ## - Составили записи
-- 4
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Универсальная десятичная классификация
Koha item type For 2 week
Suppress in OPAC No
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Collection code Home library Current library Shelving location Date acquired Total Checkouts Total Renewals Full call number Barcode Date last seen Date last checked out Cost, replacement price Price effective from Koha item type
    Универсальная десятичная классификация     Advertising, marketing, sales Bucheon University Library Bucheon University Library Reading room 07.11.2023 2 2 65.01 Т58 1012817 29.04.2024 03.04.2024 280000.00 07.11.2023 For 2 week