000 01807nam a2200205 4500
003 BUT
005 20230105155515.0
007 ta
008 220105s2020 uz ||||| |||| ||| | uzb |
020 _a9789943641648
041 _auzb
080 _a339.1
100 1 _aКотлер, Филип
_91646
245 1 _aЗамонавий маркетинг, ҳар бир менеджер билиши зарур бўлган 80 концепция
260 _aТошкент
_bҚувончбек-Машҳура
_c2020
300 _a296 c.
500 _aМаркетинг соҳасида жаҳонда таниқли бўлган мутахассис Филип Котлернинг мазкур китоби миллионлаб раҳбарлар ва маркетинг бўйича мутахассисларнинг столи устида турадиган бўлди. Унда ҳозирги замон шароитларида компанияларнинг муваффақияти учун зарур бўлган самарали маркетингнинг 80 та концепцияси жуда қисқа ва лўнда қилиб баён этилган. Бу китоб нафақат вақтлар синовидан ўтган маркетингнинг классик усуллари ҳақида балки кейинги йилларда фойдаланилаётган инновацион ишланмалар ҳақида ҳам энг яхши тушунчалар беради. Китоб бизнесменлар, барча даражадаги маркетинг бўлими менеджерлари, шунингдек талабалар учун мўлжалланган.
909 _c255
942 _2udc
_cBK
_n0
999 _c1384
_d1384